„Naco do posilovny, když jsem běžec?!“

A co kdybych pro vás měl speciální trénink, kdy nebudete trávit ani jednu minutu v posilovně? Navíc si zpevníte své tělo a rozvinete svůj rychlostní / vytrvalostní potencionál? A to vše pod širým nebem? A k tomu za pár korun?

Tak právě pro vás jsme vymysleli nový funkční trénink :  PAB = perfect athletic body

Kam jdeš? Na PUB (tedy PAB)

PABZapomeňte na monotolní, pohodové cvičení v parku! Začněte s posilováním vlastní vahou, kruhovými tréninky, u kterých se pořádně zapotíte, a to vše v písku či v lesoparku, v zimě makáme v tělocvičně. A že nevíte, co to je žabák či sparťan? Tak právě to jste na správné adrese, abyste si otestovali, co všechno se dá udělat s vaším tělem a to vše za dohledu zkušených trenérů (galerii trenéru najdete ZDE).

Při sportování se vám snažíme pomoci zvýšit vaší fyzickou kondici a dosáhnout vysněných přání! I proto jsou tréninky postaveny v aerobním a anaerobním prahu. Tedy maximální spálení kalorií vůči nulové ztrátě svaloviny! Není to tedy otázka vašeho nového outfitu, ale prima party, pohody a skvělé dřiny! Tréninky jsou vhodné jak pro úplné začátečníky, tak i pro zkušené borce, kteří by s
i rádi otestovali svojí výkonnost. Zkrátka každý si najde své a od prvního PAB(u) už nemusí trávit hodiny v posilovně či se potiti doma před počítačem.
DSC_0558

Co s sebou na trénink ? Hlavně dobrou náladu, flašku s pitím a sportovní outfit

Výhody: zrychlení metabolismu, hubnutí a udržení si zdravé váhy, zvýšení sebevědomí, lepší fyzická kondice, výdrž, síla, rovnováha, flexibilita, snížení stresu a super parta

Nevýhody: po několika trénincích příjemný pocit ze sebe, vytvoření svalů a zničení tuků, skvělá partička s kterou se nedá nesportovat

  • DSC_0197
  • PUB_4
  • PUB_3
  • PUB_5